lördag 15 februari 2014

Valentine's Day


Tack alla fina människor som gjorde alla hjärtans dag fantastiskt! På morgonen gick jag ut och sprang, och när jag kom tillbaka gjorde jag och Medea en riktigt kalasfrukost och satt och njöt länge i solen. Igår var en riktigt fin dag, så vi la oss faktiskt nere vid poolen och solade ett bra tag innan vi gick upp och gjorde oss iordning för rock climbing. Det var också väldigt kul, men svårt. Särskilt när man är rädd för höjder som jag är. 

Efter att vi klättrat åkte vi och åt, och sen gick vi hem till oss, åt ost och kex, choklad och drack vin och spelade Cards Against Humanity. Jag vann stort över alla!

Nu på morgonen åkte jag, Medea och Greg till Denny's och åt en riktig american breakfast med pannkakor, bacon och ägg. Nu vet vi inte riktigt vad vi ska göra. Ett par amerikanska grannar knackade på nyss och frågade om vi ville komma över och gå ner till stranden om ett tag. Vi får se hur vi gör.

1 kommentar:

  1. Jag har inte vågat skriva för det verkar som det bara är jag som kommenterar.Ni har det så mysigt.Själv jobbade jag kväll i fredags och pappa var ute med jobbet. Hoppas paketet kommer i veckan.Kram

    SvaraRadera

För att kommentera, välj detta i rullisten:
Google-konto: Om du har det.
Namn/Webbadress: Om du inte har ett Google-konto. Fyll i ditt namn och eventuell bloggadress/hemsida.
Anonym: Om du vill vara anonym. Fast det vill du inte.