måndag 17 februari 2014

High Risk Uno


Igår skulle jag ha haft en riktig pluggdag, men numer verkar det inte riktigt funka... Jag och Medea la oss dock tidigt nere vid poolen och vi båda pluggade ett tag. Senare framåt eftermiddagen ville Oliver ha hjälp med en fotouppgift med mig och Medea som modeller, så vi gick ner till musikbyggnaden på campus (där Edvin och Robin redan stekte i solen) och hade en photoshoot.

När vi kommit hem igen hörde Greg av sig och hade jättetråkigt, så han kom över och vi åkte till Kmart och köpte lite grejer. Jag och Medea bestämde oss faktiskt för att köpa en ny dammsugare. Här borta delar ju alla IBS-studenter på några dammsugare men vi hade en egen tidigare. Vi lånade dock ut den till ett par vänner, men på grund av ett missförstånd så lånades den ut vidare till någon okänd och vi har inte lyckats lokalisera den trots att vi knackat på i alla lägenheter.... Så antingen har den fått ben och lämnat komplexet eller så håller någon den gömd hemma hos sig. Tillslut pallade vi inte leva såhär skitigt längre och de gemensamma dammsugarna är omöjliga att hitta, så vi köpte helt enkelt en ny.

Senare åkte vi hem till oss och bjöd över några fler till att äta/dricka Rootbeer Floats (läsk och vaniljglass) och spela High Risk Uno, där reglerna är att den som förlorar på Uno får ta någon typ av konsekvens. Det vi gjorde mest var att byta kläder och roller, så mot slutet av kvällen var jag Medea, Medea var Greg, Greg var Edvin och Edvin var mig. Allt innebar även klädbyten och Gud så jag skrattat, det var verkligen då man såg vad folk hade för syn på en själv och varandra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

För att kommentera, välj detta i rullisten:
Google-konto: Om du har det.
Namn/Webbadress: Om du inte har ett Google-konto. Fyll i ditt namn och eventuell bloggadress/hemsida.
Anonym: Om du vill vara anonym. Fast det vill du inte.