torsdag 20 februari 2014

Bilder på campus

International Office ligger längst bort på East Campus (jag bor vid West) så när jag var klar där idag gick jag hela vägen genom campus tillbaka. De flesta var inne på lektion och så det var väldigt lugnt och vädret har varit riktigt fint idag. Där och då slog det mig hur fantastiskt vackert mitt campus faktiskt är, och det fick mig att tänka på något som min lärare berättade i veckan i samband med President's Day som var i måndags. Obama har faktiskt varit på skolan och hållit tal för några år sedan innan han blev vald till president, och det första han ska ha sagt var "if I went to school here, I would never be in class".

Mycket sanning i de orden. Jag hittade en del bilder på campus som jag inte publicerat här tidigare, så tänkte att det kunde vara lite kul att lägga upp. Alla bilder är tagna den andra dagen efter att jag först kom hit i augusti i somras, så därför är det helt folktomt. De flesta bilder är från West Campus. East Campus har inte lika många grönområden, men är också väldigt fint. Bron är den som skiljer de båda delarna åt. Just nu hänger jag mest i Business/Communication Center (tredje bilden) men jag är också i Multimedia Department och har webdesign på East Campus. Och ja, jag är även en del i Drama/Music Building för att Medea går där haha, och på grund av kören (syns till vänster på nionde bilden).

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

För att kommentera, välj detta i rullisten:
Google-konto: Om du har det.
Namn/Webbadress: Om du inte har ett Google-konto. Fyll i ditt namn och eventuell bloggadress/hemsida.
Anonym: Om du vill vara anonym. Fast det vill du inte.