onsdag 20 november 2013

Vårterminens kursval klara

Nu har jag valt kurser inför nästa termin! För den intresserade kommer mitt schema se ut såhär nästa termin. Kommer alltså ha fredagarna fria. SCORE!


Funderar dock på att byta ut Customer Service mot Web Design I... Det är samma lärare som jag har i min photoshopkurs som håller i den kursen, och webbdesign är en av mina valbara kurser i marketingprogrammet (vilket customer service också är). Tänkte prata med honom imorgon och se vad han tycker, så får jag se om jag byter ut den kursen eller inte.

2 kommentarer:

  1. Vilken dag är det skolavslutning?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ingen aning. Alla lektioner tar slut den 24:e maj iallafall.

      Radera

För att kommentera, välj detta i rullisten:
Google-konto: Om du har det.
Namn/Webbadress: Om du inte har ett Google-konto. Fyll i ditt namn och eventuell bloggadress/hemsida.
Anonym: Om du vill vara anonym. Fast det vill du inte.