onsdag 13 november 2013

Kommentera gärna om ni läser!

Hej folk! Det har kommit till min vetskap att det är många fler än jag trott som läser min blogg. Tidigare har jag trott att det bara varit 3-5 stycken som aktivt läser, men tydligen är ni många fler. Kommentera gärna, då vet jag att ni läser! Vore kul att se vilka ni är.

Har fått höra från ett par stycken att det känns stalkeraktigt att kommentera på bloggen. I mina ögon så är det mer stalkeraktigt att tiga om det! ;)

(Kommentera gör man genom att klicka på kommentarer längst ner i varje inlägg > välj Namn/webbadress i rullisten eller Google-konto om ni har ett > tryck på publicera)


2 kommentarer:

  1. Om en månad ses vi, orkar du åka till Stockholm den 19:e? Jobbar sen hela helgen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag och några tidigare klasskamrater pratade om att preliminärt åka till Ragnhild den 19:e (osäker på om datumet stämmer men förmodligen då) och se julkul men ingenting är bestämt. Vad tänkte du på då?

      Radera

För att kommentera, välj detta i rullisten:
Google-konto: Om du har det.
Namn/Webbadress: Om du inte har ett Google-konto. Fyll i ditt namn och eventuell bloggadress/hemsida.
Anonym: Om du vill vara anonym. Fast det vill du inte.