tisdag 5 november 2013

HEEEEEJ!

Ja, jag lever och ja, jag överlevde Halloween. Jag fick dock tyvärr inte ta del av hela kostymgrejen, vilket var grymt tråkigt. Jag gick som sagt i skolan till nio på kvällen (och min lärare betonade att det var VÄLDIGT viktigt att komma) på själva Halloween och på fredagen blev inget av. När vi väl festade på lördagen så var i princip alla så trötta på att klä ut sig så då blev det inget heller, så besviken! Betyder dock att jag har kostymen klar för nästa år, hähä.

Så ja, vad finns det annars att uppdatera med? Den 20:e november är det dags att registrera kurser för vårterminen och får jag igenom mina kursval så kommer jag bli rätt nöjd med mitt schema och kommer ha fredagarna fria. Hade dock väldigt gärna velat läsa Graphic Design också men jag blev avrådd från att ta den för att den tydligen var extremt krävande om man inte hade goda kunskaper sedan tidigare. Känns tråkigt! Men så är det ibland.

Och på lördag ser vi Avicii på Hollywood Bowl i LA vilket kommer bli askul! Finns inte så mycket mer att kommentera på det. Nu ska jag gräva ner mig i lite skolarbete dock, för bättre tisdagsunderhållning finns inte.

(Fick dock veta idag från en klasskamrat att en av hennes vänner som hade åkt till Santa Barbara för att hälsa på henne hade hamnat i skjutningen på LAX i fredags när hon skulle åka hem till Sverige igen. Det hade skett på samma terminal och hon hade hört skotten och fått slänga sig på golvet. Läskigt!)

Har i princip inga bilder från Halloween tråkigt nog, så ni får en fin bild från Color Run istället när vi gick åkte till en sportaffär efter loppet. Kul kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

För att kommentera, välj detta i rullisten:
Google-konto: Om du har det.
Namn/Webbadress: Om du inte har ett Google-konto. Fyll i ditt namn och eventuell bloggadress/hemsida.
Anonym: Om du vill vara anonym. Fast det vill du inte.