fredag 15 november 2013

Tvätt och Fashion Show

Tjenamors! Allt bra? Jag är bara hemma och landar mellan ett möte med mina gruppmedlemmar i ett gruppprojekt i biblioteket och Fashion Showen som vi har i min Intro to Marketing ikväll. Resten av mina roomies har dock tillsammans med Jocke dragit i riktning mot LA för att se Lakers spela, och kommer sedan spendera en natt på hotell där borta. Det passade inte mig riktigt i smaken att åka och se på basket så jag valde att stanna hemma istället, så ikväll är jag helt solo. Har dock andra planer på G så jag slipper vara ensam!

Imorgon kommer dock jag, Alex, Pontus och några andra tjejer åka till en stad som heter Solvang som är en dansk stad med skandinaviska byggnader och mat. Det blir lite som en make up för att vi missar LA så tror det kan bli riktigt mysigt! Har hört från andra att det ska vara jättefint.

Och imorse testade jag och Medea oss på våra tvättkonster, eftersom tvättföretaget som vi tvättat med tyvärr inte lyckats få våra kläder rena... Tråkigt, så istället har vi förmodligen tänkt börja tvätta själva från och med nu. Enda nackdelen är att det kostar $2 per tvätt, och torktumlingen $1. Inga stora pengar, men allt måste vara i quarters och trots att vi samlat på oss ett rejält myntförråd sedan vi kom hit så tog dessvärre alla våra mynt slut idag. Aja, det får lösa sig!

Tjingeling, nu drar jag till skolan!

Vi utför tvättkonster
Finfläta Medea gjorde på mig!
Snabblunch: guacamole och morötter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

För att kommentera, välj detta i rullisten:
Google-konto: Om du har det.
Namn/Webbadress: Om du inte har ett Google-konto. Fyll i ditt namn och eventuell bloggadress/hemsida.
Anonym: Om du vill vara anonym. Fast det vill du inte.