tisdag 26 november 2013

Snart dags för hemresa

Nu är det inte långt kvar till dess att jag tillfälligt sätter ner fötterna på svensk mark igen. Igår lämnade jag in mitt I-20 (mitt visumunderlag) till International Student Office här på skolan, så att de kan skriva på så att jag kommer in i landet sen i januari igen. Det ska bli skönt att komma hem ett tag faktiskt, men tror att jag kommer sakna allt här borta lika fort.

Och i och med att terminen går mot sitt slut så innebär det också att finals kommer allt närmare, vilket innebär att det blir en hel del plugg framöver. Det är både final exams och final projects i varje ämne nu. På detta är det Thanksgivinghelg från torsdag, då vi även beger oss mot San Fransisco. Men jag tar nog mig ur det levande tror jag.

Grupparbete i Online and Mobile Marketing! Vi är en resebyrå som
ska bedriva en marknadsföringskampanj genom sociala medier.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

För att kommentera, välj detta i rullisten:
Google-konto: Om du har det.
Namn/Webbadress: Om du inte har ett Google-konto. Fyll i ditt namn och eventuell bloggadress/hemsida.
Anonym: Om du vill vara anonym. Fast det vill du inte.