tisdag 26 november 2013

MKT 131 Slideshow

Som sista uppgift i min photoshopkurs innan finals så fick vi i uppgift att skapa i slideshow i photoshop. Jag tänkte att jag kunde dela med mig av den nedan nu när den ändå är klar, så kan ni få en liten inblick i vad vi gjort under den här terminen. Spana in:



Pratade dessutom med min lärare idag om Web Design I inför nästa termin. Jag tyckte det lät jättebra så jag kommer förmodligen byta ut min Customer Service mot den. Det är alltså samma lärare som har den kursen som min Photoshop, och jag gillar hans upplägg och jag vill gärna ha en kreativ kurs bland mina kurser nästa termin också. Tror nämligen inte jag orkar med fyra stycken teoretiska kurser där man enbart läser konstant.

2 kommentarer:

  1. Jättefina bilder gumman. Kul att prata med dig igen. Robban fick 2 stora matlådor med sig hem + 2 laxar från pappa.Kram

    SvaraRadera
  2. Din photoshopkurs verkade rolig, gillade din bild från midterm project med surrealism :) Kramar

    SvaraRadera

För att kommentera, välj detta i rullisten:
Google-konto: Om du har det.
Namn/Webbadress: Om du inte har ett Google-konto. Fyll i ditt namn och eventuell bloggadress/hemsida.
Anonym: Om du vill vara anonym. Fast det vill du inte.