lördag 16 november 2013

The Fashion Show and one night alone

Hallihallå! Nu är äntligen vår medverkan i fashion showen över! Det var inte alls mycket folk som kom tyvärr, så istället fick vi modeller fylla ut de lediga platserna efter att vi gått. Därefter satt jag i biljettluckan och sålde biljetter till kvällens andra show. Kvällen var kul, men lite kaosartad till och från. Nu ska jag tillbaka på söndag för att arbeta igen, och då är det tydligen 150 modeller och allt är slutsålt, så det här var väl bara en liten uppvärmning.

Sen var jag som sagt ensam hemma på kvällen medan de andra var i LA, så till en början gick jag över till resterande två av våra grabbar som satt och kollade på 100 höjdare, sen gick jag vidare till ett par vänner i en annan lägenhet som ville dra nytta av att jag sov ensam inatt genom att skrämma ihjäl mig med skräckfilm. Gick sådär, jag har sovit gott!

Scenen under rehersal

Exalterande över vår VIP lounge... hahah

The Black and Whites!

1 kommentar:

  1. Ååh vad spännande! Hoppas att det går/har gått bra med allt! Vad stiliga ni är i svart vitt!!

    SvaraRadera

För att kommentera, välj detta i rullisten:
Google-konto: Om du har det.
Namn/Webbadress: Om du inte har ett Google-konto. Fyll i ditt namn och eventuell bloggadress/hemsida.
Anonym: Om du vill vara anonym. Fast det vill du inte.