söndag 17 november 2013

Myskväll

Igår efter att vi kommit hem från Solvang satte jag mig hos killarna och spelade en omgång Risk, sen lite senare på kvällen anlände resten hem från LA, och gud vilken lättnad det var!! Det kändes som de hade varit borta i flera dagar. Nu får ni inte tro att jag inte gillar att umgås med de andra två grabbarna, tvärtom hade vi det väldigt trevligt bara vi också, men det kändes fel när inte vi alla sju var ett komplett gäng. När de kom hem så sa de att det hade känts jättekonstigt att jag inte följde med på deras roadtrip till LA, och likaså var det jättekonstigt att dem inte hängde med oss till Solvang. Vi är lite av en familj känns det som!

När de kom hem så hängde jag på dem till Ralph's för att handla mat, och jag och Medea satte ihop en liten ostbricka och tittade på Mighty Boosh tillsammans när vi kommit hem igen för att ta igen förlorad tid. Bästa rommien!!


2 kommentarer:

  1. Mysiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigt
    Hade Soup på hjärnan i två dagar förra veckan, var förträffligt

    SvaraRadera

För att kommentera, välj detta i rullisten:
Google-konto: Om du har det.
Namn/Webbadress: Om du inte har ett Google-konto. Fyll i ditt namn och eventuell bloggadress/hemsida.
Anonym: Om du vill vara anonym. Fast det vill du inte.