lördag 21 september 2013

State Street

Idag körde vi på en heldag på State Street och shoppade loss i över sex timmar. Fick med mig en hel del fina grejer från Cotton On, American Eagle, Victoria's Secret och Forever 21. Nu ligger dock allt så fint ihopvikt och upphängt i garderoben så vad som inhandlades får förbli en gåta. Nu är jag iallafall helslut, men tänkte ändå försöka beta av lite plugg innan jag går och lägger mig för att kunna somna med gott samvete. ... Eller ja, nu gick precis strömmen bara för det så får se hur det blir med det, haha. Det drog in en storm för ett tag sedan så får hoppas att strömmen kommit tillbaka till imorgon iallafall... Så nu tar vi nog och sover istället. Totalt beckmörkt i vilket fall och någon har stulit vår tändare.

Josephine gjorde en film om dagen mer i detalj och jag tyckte den var så fin så jag frågade om jag fick sno den. Spana in!

 

2 kommentarer:

För att kommentera, välj detta i rullisten:
Google-konto: Om du har det.
Namn/Webbadress: Om du inte har ett Google-konto. Fyll i ditt namn och eventuell bloggadress/hemsida.
Anonym: Om du vill vara anonym. Fast det vill du inte.