fredag 20 september 2013

Otypisk fredag

Idag satt jag uppe till 3 på natten för att göra ett quiz online till min lektion på dagen. Jag hade kunnat göra det tidigare också, men eftersom det är så mycket plugg blir det ofta att man inte hinner med allt annars. När klockan sedan ringde 6:30 för att tvättföretaget skulle komma och hämta vår tvätt så kan jag inte direkt säga att jag var särskilt levande. Minns typ morgonen i en dimma, haha. Gick till skolan vid 12 och hade Marketing Communications, fick tillbaka vår tvätt vid 4 och sedan drog vi till mataffären allihopa och veckohandlade. Ikväll hoppade vi fredagsmiddagen med pojkarna, och istället bjöd Jacquline in en vän från Borås som också pluggar här på middag. Mysigt med en riktig tjejkväll! Dock lyckades jag hyvla mitt finger när jag skulle skala potatis... Vi fick aldrig någon potatisskalare när vi flyttade in, så istället har vi dragit oss från att köpa en och envisats med att skala med ostyhyvel. Det slutade ju dock uppenbarligen inte bra idag, så jag fick springa över blödande och låna killarnas potatisskalare istället, haha.

Imorgon hade vi egentligen tänkt lägga oss på stranden, men eftersom solen för tillfället verkat tagit semester tänkte vi köra på plan B och shoppa på State Street. Sedan lär det antagligen bli mer plugg. Tänkte att ni ville veta :)


1 kommentar:

  1. Tack för att vi fick skypa med dig i 3 timmar i dag/kväll. Kram

    SvaraRadera

För att kommentera, välj detta i rullisten:
Google-konto: Om du har det.
Namn/Webbadress: Om du inte har ett Google-konto. Fyll i ditt namn och eventuell bloggadress/hemsida.
Anonym: Om du vill vara anonym. Fast det vill du inte.