lördag 21 september 2013

SBCC West Campus

Filmade en spontan video på West Campus när vi gick ner till State Street idag. Vanligtvis brukar det krylla av folk på campus, men eftersom det var lördag var det bara någon typ av mässa. Precis när videon börjar har vi i princip bara korsat vägen från vårt lägenhetskomplex, vilket säger lite om hur nära skolan vi bor!

Det här är bara som sagt halva skolområdet, andra halvan kommer man till om man går över bron som ses i klippet precis innan vi börjar gå ner för backen mot stranden. Ber även om ursäkt för skakig video. Får ni huvudvärk kan ni antingen pausa emellanåt eller kika HÄR, där finns lite mer strukturerade bilder på skolan. Inte lika roligt dock!


4 kommentarer:

  1. Hej Isabelle! Jättekul att få se video på vart du befinner dig o så! :D jag har varit dålig på att kommentera men jag läser alla dina inlägg och kan inte låta bli att önska att jag också skulle va utomlands och upptäcka ett nytt sätt att leva! :D Puss o kram ät en banan! :D <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sammanträffandet när jag faktiskt äter en banan när du skriver.... Haha! Tack finaste du <3 dock är det väldigt lätt att tro att livet här borta går på rosor när man ser allt såhär. Ganska tungt just nu och det jag allra mest går runt och tänker och hoppas på är att det ska bli jul snart. Visst har jag jättekul här borta men det är något som saknas som jag inte riktigt kan sätta fingret på. Kram <3

      Radera
  2. Väldigt stor kontrast till vår höst här! Tycker det var trevligt med video hihi även om det var som jordbävning i nedförsbacken<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan tänka mig det haha, fast jag måste ändå säga att jag saknar att årstiderna ändras ganska rejält... Konstant varmt och superbright ute hela tiden!!! Vi gladde oss dock åt att det inte fanns några myggor, fast sen krossade någon amerikanare våra drömmar med ett "oh, they will come..." Hur fan kan det finnas säsonger om vädret inte ändras?!

      Radera

För att kommentera, välj detta i rullisten:
Google-konto: Om du har det.
Namn/Webbadress: Om du inte har ett Google-konto. Fyll i ditt namn och eventuell bloggadress/hemsida.
Anonym: Om du vill vara anonym. Fast det vill du inte.