måndag 14 april 2014

Spänning i vardagen

Jag kom hem från min webdesign för en stund sedan, allt som vanligt och skulle låsa upp dörren. Vi har två lås, så jag låste upp båda, men kunde inte komma in. Stod och lirkade i låsen ett bra tag, slängde mig på dörren och försökte se lite casual gentemot våra andra grannar som tittade lite snett när de gick förbi. Men den förbannade dörren gick inte att få upp! Upptäckte senare att Nathalie var uppe, så vi båda försökte på både insidan och utsidan, men det hände inget iallafall. Tillslut fick vi lirka upp skärmen vårt extremt inbrottssäkra köksfönster, skickade ut en pall och jag fick helt enkelt ta den vägen igenom. Natha hade lektion direkt, så vi stod båda och bara skrattade när hon skulle ta sig ut, haha.

Nåväl, lite kul ska man väl få ha i den gråa vardagen. Jag gick till office så fort de öppnat, och nu är de här och tittar på dörren. Slutet gott!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

För att kommentera, välj detta i rullisten:
Google-konto: Om du har det.
Namn/Webbadress: Om du inte har ett Google-konto. Fyll i ditt namn och eventuell bloggadress/hemsida.
Anonym: Om du vill vara anonym. Fast det vill du inte.