tisdag 8 april 2014

Det blev bara bättre

Jag tyckte min födelsedag redan var väldigt bra efter att ha skypat med mina föräldrar i två timmar imorse, jag fick ett blombud som knackade på med en bukett rosor (från mina föräldrar också), och jag och Medea tog en lunch tillsammans på State och firade mig. Efteråt var det kör till klockan tio på kvällen som vanligt på tisdagar, så jag trodde att jag hade firat mig själv tillräckligt för i år.

När jag kom hem och öppnade dörren så fick jag dock minst sagt en stor överrasking. Alla hade samlats i vår lägenhet och sjöng för mig med tårta och allting. Det var så gulligt gjort. När vi dessutom ätit tårta så frågade Medea "Isabelle, vad ska du göra i helgen? Vad tror du att du ska göra?". Jag fattade inte alls först, och Edvin satt och ritade hästar samtidigt och inte utan en anledning. Det visade sig att de fixat turridning för oss alla på lördag. Dör vad kul det kommer bli!! Och inte nog med att jag kommer få rida, den bästa delen är nästan att få se alla grabbar rida. Askul!!!

Tack alla som gjorde min födelsedag så bra som den blev. Ni är bäst!



Och när jag klev in i sovrummet senare så möttes jag av den här fantastiska larven. Skrek bokstavligen rakt ut när jag såg den, haha. Den var från Nathalie och Amanda, våra två roomies. De berättade att de hade fått en och annan blick när de klev på bussen och fraktade hem den idag. Döööör!

2 kommentarer:

  1. Skickade ett grattis i morse men om du inte fick det så får du ett grattis i efterskott från oss!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket för gratulationen! :) Om du skickade det till mitt svenska nummer så har jag tyvärr inte den mobilen igång för tillfället.

      Radera

För att kommentera, välj detta i rullisten:
Google-konto: Om du har det.
Namn/Webbadress: Om du inte har ett Google-konto. Fyll i ditt namn och eventuell bloggadress/hemsida.
Anonym: Om du vill vara anonym. Fast det vill du inte.