torsdag 17 april 2014

Spänning i vardagen 2

Blir så trött på mig själv. Jag hade Consumer Selling Strategies imorse fram till cirkus nio. Min nästa lektion börjar inte förrän 12:45, så jag tänkte ta en springtur emellan lektionerna. Sagt och gjort, jag går ut och springer och kommer 2 km ungefär. Jag springer på en ganska smal trottoar och möter ett par som också är ute och springer, så jag flyttar mig till höger, tittar på paret som kommer närmare och glömmer titta var jag sätter fötterna, varvid jag snubblar på en trottoarstenkan som sticker upp och ramlar rejält. Nästa jag hör är ett "are you alright babe?" och de ger mig ett handtag upp. That embarassement, haha. Jag springer alltid med telefonen i handen dessutom och jag tog emot med den och slog skärmen rakt i asfalten. Trodde jag skulle ha fått världens spricka, men den klarade sig hyfsat bra ändå. Den är lite kantstött i nedre hörnet, men det är skyddsplasten och skalet som tagit de värsta smällarna (har en lång spricka där). Jag kände dock ingenting särskilt utan fortsatte springa så fort jag tagit mig upp på fötter igen. Upptäckte dock senare att det rann blod från båda benen och lite från ena handflatan. Oturligt nog var jag i princip längst bort på min runda, och i efterhand kom jag på att det kanske inte var optimalt att fortsätta springa hem... Haha. Men men, nu har jag tvättat med sprit, duschat, spritat igen men det har fortfarande inte slutat blöda. Får bli klänning idag helt enkelt, även fast vädret är piss.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

För att kommentera, välj detta i rullisten:
Google-konto: Om du har det.
Namn/Webbadress: Om du inte har ett Google-konto. Fyll i ditt namn och eventuell bloggadress/hemsida.
Anonym: Om du vill vara anonym. Fast det vill du inte.