lördag 12 april 2014

Post

Lyckan när man kollar posten, finner tre kuvert och alla är adresserade till en själv. Jag finner en viss exaltion i snigelpost som ni kanske märker, haha. Två av dessa var födelsedagskort, ett från mormor och morfar, och ett från min kära bror. Av bror min fick jag ett rosa cupcakekort. Visade det för Medea och det första hon sa var "aha, är det hans flickvän som köpt det åt honom?". Vi skojade bara naturligtvis, det var jättefint! Tack så mycket för korten!

Det sista kuvertet kom från SBCC och innehöll information om the Commencement Ceremony i maj. Jag kommer få ta på mig cap & gown och vara med om en riktig amerikansk graduation. Kommer bli riktigt häftigt! Dock betyder det också att den här långa resan börjar gå mot sitt slut.


1 kommentar:

  1. Vi ska hitta videokameran så vi får allt på¨bild. Vi är så stolta över dig.

    SvaraRadera

För att kommentera, välj detta i rullisten:
Google-konto: Om du har det.
Namn/Webbadress: Om du inte har ett Google-konto. Fyll i ditt namn och eventuell bloggadress/hemsida.
Anonym: Om du vill vara anonym. Fast det vill du inte.