måndag 7 oktober 2013

PAKEEEEEET

Idag om ett riktigt efterlängtat paket från Sverige, nämligen från bästaste KATJA! Fullproppat med choklad och bilder, vilket inte kunnat komma mer väl till pass! Tack finaste du!! Har sprungit och kollat brevlådan som en galning hela veckan, sisådär minst tre gånger om dagen ungefär så att grannarna här börjat undra vad jag led av för tvångssyndrom. Nu väntar jag bara på ett stooooort paket från mina föräldrar som vägrat berätta vad som finns i paketet. Lurigt lurigt! Det borde också komma närsom, så varje gång killarna kommit och knackat på dörren idag har jag skällt på dem för att jag varje gång trott att det var brevbäraren som kom. Illa!

Ni måste sluta göda mig med choklad om ni inte vill att jag ska rulla ut från flygplatsen i december! Jag kan ju inte kontrollera mig!!!

Min vägg börjar arta sig! Hoppas du tyckte det var OK att jag satte upp ditt brev på väggen Katja, men det var så estetiskt vackert så jag kunde inte motstå! Alla bilder jag fick hamnade dock inte på väggen, utan en del tänker jag nog behålla för mig själv hehehe....

4 kommentarer:

  1. ÅÅÅhhh vad bra att det kom fram! :D började fundera på om tullen kapat mitt paket o tagit alla fina bilder ;) Hihi det är ingen fara alls ;) :D Och eeeeeh ALLA bilder var ju vackra på sitt eget lilla sätt ;) hihi KRAMPÅREJ! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hade förstått tullen gott och väl, vem hade inte velat ha dessa exceptionellt vackra bilder liksom! Pratade inte du om några Taizébilder när vi skypade förresten...? Hittade inga i paketet :( eller jag kanske missuppfattade haha

      Radera
  2. hehehe men det vackra bilderna är från tågstationen där vi fick vänta i en timme på bussen till Taizé ;) hehe :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jahaaaa, nu är jag med på noterna hahah!! Jo de var utomordentligt vackra ;D var tvungen att kolla, blev lite orolig att tullen faktiskt öppnat paketet där ett tag och glömt lämna tillbaka grejerna!

      Radera

För att kommentera, välj detta i rullisten:
Google-konto: Om du har det.
Namn/Webbadress: Om du inte har ett Google-konto. Fyll i ditt namn och eventuell bloggadress/hemsida.
Anonym: Om du vill vara anonym. Fast det vill du inte.