fredag 11 oktober 2013

Fullspäckat

Mitt midterm gick förvånandsvärt bra faktiskt, trots att det var så omfattande. Vi fick ha två sidor fusklappar, plus att det var 50 multiple choice frågor så då behöver man ju snarare bara känna till svaren än kunna dem utantill. Känner verkligen att en stor tyngd lättade från mina axlar! Nu har jag bara två midterm nästa vecka, men det känns bra inför dem också. Nästa vecka börjar vi på våra midtermprojekt i Digital Imaging också.

Efter mitt prov mötte jag upp resten av mina roomies på State street. De körde på shopping eftersom dem är lediga på fredagar. Egentligen skulle jag filma med min marketinggrupp idag, men det blev inte av. Istället gick jag till banken och förde över pengar till mitt amerikanska konto, och sedan köpte jag lite presenter till folk hemma. Avslutade med att handla mat på Ralphs, tog taxi hem och nu väntar vi på att killarna ska komma över och göra svamprisotto på kycklingfond och lamm. Vet inte alls hur kvällens middag ska funka, eftersom jag varken äter svamp, kyckling eller lamm, haha.

När vi kom hem dock hade posten varit här och försökt leverera mitt paket men ingen var hemma just då. Blir så ledsen!! Har bokat en ny leverans på tisdag, så det blir några dagars ytterligare väntan...


Update: jag fick 92% på provet, ett A! GALET NÖJD!

1 kommentar:

  1. You go Isabelle! Det är ju stört bra gjort! :D Här hemma har vi fint höstväder och igår så köpte jag en senapsgul kofta och tänkte på dig! Har alltid tyckt att den färgen vart så fin på dig så nu slog jag också till! :D Hoppas att allt är bra med dig där på andra sidan atlanten!! KRAM! <3

    SvaraRadera

För att kommentera, välj detta i rullisten:
Google-konto: Om du har det.
Namn/Webbadress: Om du inte har ett Google-konto. Fyll i ditt namn och eventuell bloggadress/hemsida.
Anonym: Om du vill vara anonym. Fast det vill du inte.