torsdag 3 oktober 2013

När frustrationen stiger

Hade min Photoshoplektion idag, och som jag skrivit tidigare så har vi datorlabb på torsdagar. Som vanligt med datorer så vill dem inte riktigt samarbeta alls ibland, så efter att ha suttit i tre timmar och hållit på med vår uppgift (...) så fick jag gå över ytterligare en timme till för att slutföra uppgiften. Nåja, jag satt inte ensam och gjorde den iallafall, men känns ändå drygt när program krånglar och man har 273762737 andra uppgifter som väntar hemma.


4 timmar tog det att slutföra den här simpla saken, 4 TIMMAR!!!! Och då har jag ändå inte lagt till avsevärt många detaljer:



6 kommentarer:

  1. Datorer tycks alltid krångla när de absolut inte får göra det!

    SvaraRadera
    Svar
    1. s.u.g.e.r.

      Sitter och väntar febrilt på ditt paket btw! Tortyr ska jag säga dig!!! Är asnyfiken haha, har kollat brevlådan tre gånger bara idag!

      Radera
    2. Haha jag sitter o väntar här hemma på att få veta att det har kommit fram!!! :D haha kollar min snapchat hela tiden haha ;) :D Men den borde ju komma när som helst!! :D Puss o kram!! <3

      Radera
    3. Det har fortfarande inte dykt upp, jättekonstigt :( ska se på måndag igen

      Radera
  2. Skriv ut en bil till mig sen

    SvaraRadera

För att kommentera, välj detta i rullisten:
Google-konto: Om du har det.
Namn/Webbadress: Om du inte har ett Google-konto. Fyll i ditt namn och eventuell bloggadress/hemsida.
Anonym: Om du vill vara anonym. Fast det vill du inte.