onsdag 28 augusti 2013

Keep calm and study on


Höhö

Nej, nu blir det nudlar och guacamole, sen en springrunda och slutligen plugg! Jag är ledig på onsdagar och folk verkar tydligen tro att jag är ledig mest hela tiden. Få lektioner har jag eftersom de flesta av mina lektioner ligger i block, och vad man bör ha i åtanke är att om jag har en 3 creditskurs som det kallas, har jag tre timmar lektionstid i veckan, men utöver det förväntas jag plugga det dubbla hemma, alltså sex timmar. Just nu läser jag 12 credits, vilket motsvarar 24 timmar hemstuderande i veckan. Fortfarande lyxigt? Nja...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

För att kommentera, välj detta i rullisten:
Google-konto: Om du har det.
Namn/Webbadress: Om du inte har ett Google-konto. Fyll i ditt namn och eventuell bloggadress/hemsida.
Anonym: Om du vill vara anonym. Fast det vill du inte.