torsdag 15 augusti 2013

Collegeliv


Hårt.

4 kommentarer:

  1. är inte ett dugg avis på dig nu! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är avis nu, men när skolan väl dragit igång på riktigt får vi se hur mycket tid jag har till att såsa haha

      Radera
  2. Tur att man inte började plugga, ser ju verkligen jobbigt ut -.-
    men ååh vad bra du har det! är det okej om jag mailar över mig själv typ...nu? :( :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan trösta dig med att jag tvivlar starkt på att min vardag kommer se ut såhär när skolan väl kommit igång på riktigt ;( fast du får maila över dig själv precis när du vill ändå!

      Radera

För att kommentera, välj detta i rullisten:
Google-konto: Om du har det.
Namn/Webbadress: Om du inte har ett Google-konto. Fyll i ditt namn och eventuell bloggadress/hemsida.
Anonym: Om du vill vara anonym. Fast det vill du inte.