onsdag 4 juni 2014

The madmen have arrived

Nu är de äntligen här, Greg och Medea!!! Har seriöst saknat ihjäl mig, och har ingen aaaaaning hur jag ska klara mig om två dagar när vi åker hem. Hatar avstånd.

De lyckades dock komma mitt i kaoset när jag fick fel på min hotelldörr som gått i baklås och inte gick att öppna. De lyckades fixa det efter ett ganska bra tag, men det kom i en bit i otid. Nu är de här iallafall, och det är awesome. Vi tog och åt på cheesecake factory igårkväll, och idag ska vi till Griffith Observatory. Vi var där igår jag och min familj, men vi vände i stort sett bara.

"Act like you're shopping"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

För att kommentera, välj detta i rullisten:
Google-konto: Om du har det.
Namn/Webbadress: Om du inte har ett Google-konto. Fyll i ditt namn och eventuell bloggadress/hemsida.
Anonym: Om du vill vara anonym. Fast det vill du inte.