lördag 7 juni 2014

LA med familjen

Jag fick aldrig någon riktig tid till att skriva ner vad jag gjorde med min familj i LA under de sista dagarna. När Medea och Greg kom så var jag dock helt och hållet med dem. Mycket av min tid med familjet iallafall gick åt till att åka turistbussar (min mor är frälst när det gäller sådant), vi åkte till Universal Studios (andra gången för mig), besökte till Venice Beach, Santa Monica Pier, och turistat en hel del på kända gator m.m. Finns ju en hel del film- och musikhistoria i den staden. Här är några bilder från de grejer vi gjorde som jag tyckte var intressant.

Universals:








Jag, Robban och Helena gick bland annat till Rock Walk/Walk of Rock som är en känd plats en bit ifrån Walk of Fame, där alla stora rockband fått lämna sina handavtryck och signaturer. Var rätt häftigt faktiskt! Många band hade dessutom donerat instrument och andra reliker som fanns att se.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

För att kommentera, välj detta i rullisten:
Google-konto: Om du har det.
Namn/Webbadress: Om du inte har ett Google-konto. Fyll i ditt namn och eventuell bloggadress/hemsida.
Anonym: Om du vill vara anonym. Fast det vill du inte.